عملکرد پایین دوربین پیکسل 4 در DxOMark
نوشته شده توسط : ساحل

اخیرا نتایج بررسی دوربین های گوشی پیکسل 4 در سایت DxOMark منتشر شده است. این نتایج نشان میدهد ، با وجود پیشرفت دوربین های عکسبرداری نسبت به مدل های پیشین ، پیکسل 4 از کیفیت فیلمبرداری پائینی برخوردار بوده بطوریکه در این وب سایت معتبر رتبه هشتم را کسب کرده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از GSMArena ، این وبسایت معتبر نوردهی دوربین این گوشی را بسیار هوشمند ارزیابی کرده و جزئیات ثبت شده در عکس‌های آن را بسیار بالا بیان کرده است. عکسبرداری با نوردهی کم در این گوشی بسیار حرفه‌ای بوده و عکس‌های دقیقی را ثبت می‌کند. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تله فوتو این گوشی میتواند عکس های با کیفیت بالایی را ثبت کند.

این وبسایت کیفیت پایین فیلمبرداری این گوشی را طی چندین مشکل بیان کرده است. مهمترین آن‌ها وجود یک سری جزئیات ساختگی در حین فیلم‌برداری بود، به خصوص زمانی که دوربین حرکت داده می‌شد. (Panning). همچنین رنگ‌ها و جزئیات در بزرگ‌نمایی‌های نه چندان زیاد بسیار کم رنگ و بی روح نمایش داده میشد. اثر حلقه شدگی (Ringing Effect) نیز در گوشه‌های تصویر نیز از دیگر مشکلات این گوشی در حین فیلمبرداری عنوان شد.

البته این وبسایت توانایی فیلمبرداری پیکسل 4 را به کمک تکنولوژی نرخ فریم تطابق‌پذیر بسیار روان و بدون لرزش ارزیابی کرده است. اما در کل پیکسل 4 در این سایت نمره قابل قبولی را دریافت نکرده است. و اکنون در کنار گوشی گلکسی S10+ قرار گرفته است. احتمالا گوگل تلاش خواهد کرد تا بار دیگر مثل سال قبل رتبه اول لیست را تصاحب کند.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: